Cena

100,00 30,00 PLN brutto

Wysyłka

> ekonomiczna — 10,49 PLN + 23% VAT = 12,90 PLN
> priorytetowa — 11,99 PLN + 23% VAT = 14,75 PLN

Książki zostaną wysłane w ciągu dnia roboczego od daty otrzymania potwierdzenia przelewu.

SportWin, we współpracy z agencją badawczą Pentagon Research odpowiadał za wydanie ekskluzywnego raportu branżowego "Sponsoring sportowy w Polsce". Publikacja powstała na wzór najlepszych raportów zagranicznych i zawiera ilościową oraz jakościową analizę krajowego rynku sponsoringu sportowego wraz z opisem globalnych wyzwań stojących przed branżą. 

"Sponsoring sportowy w Polsce" to pierwsza próba dokładnego zbadania lokalnego rynku sponsoringu sportowego. Pokażemy motywy działania sponsorów sportu w Polsce, obszary ich zaangażowania oraz modele zarządzania projektami sponsorskimi. Wskażemy na dobre i złe praktyki w sponsoringu sportowym, pokusimy się o analizę głównych problemów rynku oraz zaprezentujemy przewidywania ekspertów co do kierunku jego rozwoju. 

  • Jaka jest wartość sponsoringu sportowego w Polsce?
  • Ile polskie firmy wydają na sponsoring sportu?
  • Jak zorganizowane są działania sponsoringowe w firmach?
  • W jakie dyscypliny sportowe będą inwestować sponsorzy w kolejnych latach?
  • Jak rynek widzi przyszłość sponsoringu sportowego?

Spis treści:

ROZDZIAŁ I
Globalny rynek sponsoringu w badaniach
I. 01. The World Sponsorship Monitor
I. 02. Sponsorium Report
I. 03. SportBusiness Sponsors' Survey 2010
ROZDZIAŁ II
Rynek sponsoringu sportowego w Polsce
II. 01. Badanie rynku Sponsor.2010
II. 02. Sponsoring sportowy w Polsce w ostatnich latach
ROZDZIAŁ III
Od strategii do ewaluacji - wskazówki prowadzenia działań sponsoringowych
III. 01. Wyznaczanie celów i określanie strategii sponsoringu
III. 02. Dobór sponsoringu a świadomość organizacji sportowych
III. 03. Aktywacja sponsoringu
III. 04. Metody ewaluacji sponsoringu
ROZDZIAŁ IV
Prawo w sponsoringu sportowym
IV. 01. Kara umowna w umowach sponsorskich
IV. 02. Umowy sponsorskie a zapisy zabezpieczajšce
IV. 03. Ochrona nazw i symboli w umowach sponsorskich
IV. 04. Obrót wizerunkiem sportowców – aspekty praktyczne
IV. 05. Sponsoring w świetle prawa podatkowego – wybrane zagadnienia
IV. 06. Ochrona przed ambush marketingiem
IV. 07. Ustawa hazardowa a sponsoring oraz inne obwarowania prawne dla działalności sponsoringowej
IV. 08. Działalność sponsoringowa spółek Skarbu Państwa
ROZDZIAŁ V
Przyszłość sponsoringu sportowego
V. 01. Szanse i zagrożenia rozwoju rynku sponsoringu sportowego
V. 02. Tendencje w sponsoringu sportowym
ROZDZIAŁ VI
Projekty sponsorskie – studia przypadku
VI.01. Evian (Wimbledon)
VI.02. Guinness (Guinness Premiership)
VI.03. Lloyds TSB (Lloyds TSB Local Heroes)
VI.04. Grupa Lotos (Narodowy Program Rozwoju Skoków Narciarskich)

Warunki zakupu:
Zamówienia prosimy przesyłać na adres e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w treści e-maila podając:
imię, nazwisko, tytuł wybranej/-ych publikacji, telefon kontaktowy oraz dokładny adres do wysyłki.
Nr konta do przelewu za zakupione publikacje:
Credit Agricole Bank Polska
31 1940 1076 3002 0474 0000 0000

Wszelkie uwagi oraz zapytania proszę kierować pod adres e-mail:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.