Stan: dostępny ✅
Parametry
Stan: nowa
Autor: Piotr Godlewski, Piotr Matecki
Rok publikacji: 2020
Liczba stron: 412 stron
Okładka: miękka
Wymiary: 145x205 mm
ISBN: 978-83-62390-43-4
Publikacja jest dziełem zbiorczym zawierającym 23 artykuły przygotowane przez autorów oraz zespoły autorskie. Monografia w doskonały sposób uzupełnia istniejącą na rynku literaturę z zakresu marketingowego zarządzania organizacjami sportowymi. W poszczególnych rozdziałach są prezentowane interesujące wyniki prowadzonych badań naukowych. Są także zawarte ciekawe koncepcje teoretyczne, przemyślenia, obserwacje związane z doskonaleniem metod i narzędzi marketingowego spojrzenia na sport i perspektywy jego rozwoju. Silną stroną opracowania jest perspektywa rynku globalnego, czyli całościowego spojrzenia na poszczególne obszary marketingu oraz zarządzania. Zaletą monografii jest również powiązanie treści rozważań z najnowszymi trendami, które są obserwowane w marketingowym zarządzaniu organizacjami sportowymi.
Praca bez wątpienia będzie wykorzystywana przez szeroki krąg odbiorców. Będą wśród nich nie tylko przedstawiciele przedsiębiorstw i organizacji sportowych, ale także studenci uczelni wyższych. To oni, jako absolwenci, zasilą z czasem kadry pracujące na rzecz zarządzania marketingowego w sporcie.
Spis treści
I. Wprowadzenie
II. Marketing i komunikacja
> I jeszcze jedno powtórzenie — Przemysław Zieliński
> Od zaangażowania do immersji w aktywacjach sportowych — Izabela Derda
> Sposoby pozyskiwania młodych kibiców na przykładzie igrzysk olimpijskich w Tokio — Jan Chłapowski
> Facebook jako narzędzie do skutecznej komunikacji w klubach i jednostkach sportowych o zasięgu lokalnym — Paweł Wojtaś, Wiktoria Czarnecka
> Metody twórczego myślenia w klubie sportowym. Jak je wykorzystywać do tworzenia content marketingu? — Wiktoria Czarnecka
> Zdolność akceptacji przez kibiców zmian marketingowych wdrażanych przez kluby piłkarskie w wyniku dostosowywania się do trendów płynących z otoczenia rynkowego — Rafał Kowalczyk
> Corporate Social Responsibility jako element marketingu sportowego — Kamil Jezierski
> Analiza potencjału sportowego zawodnika — Adam Mazurkiewicz, Ludwik Mazurkiewicz
> Uwarunkowania stosowania niskobudżetowych akcji marketingowych — Dorota Kubieniec
> Sport jako narzędzie promocji gmin z obszaru Górnego Śląska i Zagłębie Dąbrowskiego — Artur Grabowski
> Najważniejsze aspekty i główne wyzwania w zarządzania małymi klubami sportowymi oraz ich rola w poszukiwaniu sponsorów — Ilona Lenik
> Scenariusz sportowego filmu wizerunkowego w teorii i praktyce — Szymon Skowroński
> Analiza cech kibiców piłki nożnej w kontekście budowania lojalności i działań marketingowych klubu sportowego — Sławomir Kowalski
> Wykorzystanie potencjału marek personalnych, biorących udział w promowanym przez ciebie wydarzeniu sportowym — Marcin Samodulski
> Konsument a cykl życia produktu sportowego - jak zarządzać, aby przetrwać? — Piotr Matecki
III. Sponsoring sportowy
> Proces i metody pozyskiwania sponsora na rynku B2B — Mateusz Kozak
> Szanse i bariery sponsoringu sportów ekstremalnych — Michał Leksiński
> Komercjalizacja w sporcie a sprzedaż sponsorska — Karol Tatar
> Formy finansowania przedsiębiorstw sportowych. Sponsoring kooperacyjny jako szansa dla polskich klubów piłkarskich — Adrian Pietrzyk
> Aktywacja sponsorska – czy naprawdę takie ważne? — Michał Fijałkowski
> Piłka nożna kobiet - analiza rosnącego potencjału sponsoringowego dyscypliny — Zuzanna Walczak
IV. Dookoła sportu
> Znaczenie ekologii we współczesnym sporcie — Damian Podawca
> Analiza możliwości pracy na rynku sportowym — Sylwester Drożdż, Tomasz Muter, Marcel Tyl
Cena
60,00 PLN brutto
Wysyłka
> ekonomiczna — 10,49 PLN + 23% VAT = 12,90 PLN
> priorytetowa — 11,99 PLN + 23% VAT = 14,75 PLN
Książki zostaną wysłane w ciągu dnia roboczego od daty otrzymania przelewu.
Warunki zakupu:
Zamówienia oraz wszelkie zapytania prosimy przesyłać na:
telefon — 511-076-475, adres e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript." style="color: #000000;">
Istotne elementy: imię, nazwisko, tytuł wybranej/-ych publikacji, telefon kontaktowy, adres e-mail oraz dokładny adres do wysyłki.
Nr konta do przelewu za zakupione publikacje:
Credit Agricole Bank Polska
31 1940 1076 3002 0474 0000 0000
Wszelkie uwagi oraz zapytania proszę kierować pod adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..