Spis treści

I. Wstęp
Prof. dr hab. Henryk Mruk - Akademia Ekonomiczna w Poznaniu
Piotr Matecki, Piotr Jardanowski - Akademia Ekonomiczna w Poznaniu
Uczestnicy o konferencji...
Wzajemne przenikanie się elementów marketingu, zarządzania, medycyny oraz psychologii we współczesnym sporcie.
Janusz Klisiński - Politechnika Częstochowska
II. Liderowanie w sporcie
Sportowiec jako lider
Prof. dr hab. Henryk Mruk - Akademia Ekonomiczna w Poznaniu
ABC promocji własnych wyników według Roberta Korzeniowskiego
Rola przywództwa w sportach zespołowych
Adam Bekier - Akademia Ekonomiczna w Poznaniu
III. Sponsoring sportowy
Program sponsorski - sukces czy jego brak
Tomasz Redwan
Niekonwencjonalne działania promocyjne w mediach
Konrad Pudło - Expert-Monitor
Sponsoring sportowy jako skuteczne narzędzie komunikacji
Monika Kunc - marketing manager, SPORT+MARKT AG
Radosław Wróblewski - project manager, SPORT+MARKT AG
Sport – skuteczny nośnik promocji
Michał Górzyński Konsultant d/s sponsoringu, V-ce Prezes Domu Książki SA
Sponsoring po polsku
Wojciech Pysiewicz Warszawska Grupa Inwestycyjna S.A.
Sponsoring sportowy w działalności marketingowej przedsiębiorstw i czynniki warunkujące jego skuteczność.
Marcin Gad - Akademia Ekonomiczna w Poznaniu
Sport żużlowy jako przykład aktywności sponsorskiej przedsiębiorstw o zasięgu lokalnym.
Dr Sławomir Kowalski Politechnika Częstochowska
Przykłady wykorzystania sportu jako elementu zintegrowanych i długofalowych działań promocyjnych przedsiębiorstwa
Anna Konieczna, Witek Lipiński Sport Mega Marketing
Pieniądze w sporcie
Wojciech Pysiewicz - Warszawska Grupa Inwestycyjna S.A.
Zakres dopuszczalnej ingerencji polskich związków sportowych w prawa i wolności osobiste zawodnika w odniesieniu do sponsoringu sportowego
Dr Marcin Wojcieszak - w imieniu Polskiej Konfederacji Sportu
IV. Konsument w sporcie
Model zachowania konsumenta w sporcie
Janusz Klisiński - Wyższa Szkoła Menedżerska w Legnicy
Dlaczego ludzie chodzą na mecze, czyli o religijnych aspektach piłki nożnej.
Artur Zawadzki - Instytut Socjologii Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Występowanie zachowań agresywnych w środowisku kibiców piłkarskich i ich wpływ na frekwencję na stadionach. Jakość organizowanych imprez sportowych oraz oczekiwania w tym zakresie.
Piotr Jardanowski, Piotr Matecki - Akademia Ekonomiczna w Poznaniu
Oferta gadżetów klubu piłkarskiego na przykładzie LECHA POZNAŃ
Piotr Matecki - Akademia Ekonomiczna w Poznaniu
V. Marketing relacji a marketing sportowy
Istota relacji w marketingu sportowym na przykładzie Lecha Poznań
dr Marcin Chłodnicki, mgr Paweł Zeller - Katedra Usług, Akademia Ekonomiczna w Poznaniu
Marketing relacji – sposób na sukces rynkowy przedsiębiorstwa sportowo-rekreacyjnego
mgr inż. Agnieszka Widawska-Stanisz - Politechnika Częstochowska
VI. Badania marketingowe w sporcie
Monitoring mediów – nowoczesne i efektywne narzędzie marketingu sportowego
Sebastian Bykowski, Wiceprezes Zarządu PRESS-SERVICE Monitoring Mediów sp. z o.o.
Sport w badaniach
Wojciech Pysiewicz - Warszawska Grupa Inwestycyjna S.A.
VII. Bezpieczeństwo w sporcie
Bezpieczeństwo imprez sportowych
Tadeusz Okoński - Polska Konfederacja Sportu
Monitorowanie sytuacji na stadionach jako istotny element zarządzania klubem sportowym.
Mariusz Kamiński – Akademia Podlaska
VIII. Media w sporcie
Media i sport
Dr Jacek Trębecki - Katedra Publicystyki Ekonomicznej i Public Relations
Akademia Ekonomiczna w Poznaniu
Dziennikarstwo Sportowe
Andrzej Ostrowski - Dolnośląska Szkoła Wyższa Edukacji Towarzystwa Wiedzy Powszechnej we Wrocławiu
Zawód dziennikarz
Paweł Zarzeczny
Zawód komentator
Tomasz Smokowski - Canal Plus
Budowanie sportowej społeczności konsumenckiej na bazie Internetu
Dariusz Kuczyński - Akademia Wychowania Fizycznego i Sportu w Gdańsku
IX. Psychologia sportu
Psychologia sportu – potrzeba czy moda?
Dr Marek Graczyk - psycholog FRMS/COMS Komisja Medyczna PKOL
Alicja Pęczak - Asystent AWFiS Gdańsk
Psychologiczna sytuacja startowa sportowca
Dr Marek Graczyk - psycholog FRMS/COMS Komisja Medyczna PKOL
Alicja Pęczak - Asystent AWFiS Gdańsk
„Czy profesjonalnemu sportowcowi grozi wypalenie zawodowe?”
X. Kluby sportowe
Przykład efektywnego rozwoju klubu sportowego w warunkach stagnacji sportu polskiego
Wojciech Witkowski - Przewodniczący Rady Nadzorczej Klubu Groclin Dyskobolia SSA
CKM Włókniarz Częstochowa
Lech Małagowski - Dyrektor klubu CKM Włókniarz Częstochowa
XI. Materiał informacyjny
Pierwsze w Polsce studia o specjalności: Dziennikarstwo Sportowe
Andrzej Ostrowski - Dolnośląska Szkoła Wyższa Edukacji Towarzystwa Wiedzy Powszechnej we Wrocławiu
"Marketingowe zarządzanie sportem" - Akademia Ekonomiczna w Poznaniu

Cena: 48,00 PLN

Do ceny zakupu należy doliczyć koszty przesyłki:
1 publikacja - 9,50+ 23%VAT= 11,67 PLN
2-3 publikacje - 11,00+ 23% VAT= 13,53 PLN
4-5 publikacji - 13,00+ 23% VAT= 15,99 PLN
6 publikacji - 18,00+ 23% VAT= 22,14 PLN
Jeżeli życzą sobie Państwo wysłanie publikacji przesyłką priorytetową, prosimy o informację przy zamówieniu - koszt przesyłki wzrośnie o 1,50+ 23%VAT=1,85 PLN. Książki zostaną wysłane w ciągu dwóch dni roboczych od daty otrzymania przelewu.
Warunki zakupu:
Zamówienia prosimy przesyłać na adres e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w treści e-maila podając:
imię, nazwisko, tytuł wybranej/-ych publikacji, telefon kontaktowy oraz dokładny adres do wysyłki.
Nr konta do przelewu za zakupione publikacje:
Credit Agricole Bank Polska
31 1940 1076 3002 0474 0000 0000

Wszelkie uwagi oraz zapytania proszę kierować pod adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

OPEN