Spis Treści
I. Wstęp
Prof. dr hab. Henryk Mruk - Akademia Ekonomiczna w Poznaniu
Piotr Matecki, Piotr Jardanowski – Sport & Business Foundation
Uczestnicy o konferencji...
Sport w nauczaniu Jana Pawła II
Piotr Matecki – Sport & Business Foundation
Idea sportu a sportowy biznes – gdzie są granice?
Zenon Laskowik
II. Sportowy produkt rynkowy
Igrzyska Olimpijskie jako produkt marketingowy
Artur Łobanowski – Dream Faktory
Marketingowy cykl życia gwiazdy sportu.
Maciej Ryszkowski - Wyższa Szkoła Edukacji w Sporcie
Zajęcie wolnej pozycji jako opcja plasowania widowiska sportowego
Janusz Klisiński - Wyższa Szkoła Menedżerska w Legnicy, Politechnika Częstochowska
Możliwości zastosowania analizy potencjału zawodników do prognozowania wyników spotkań na przykładzie wybranych dyscyplin sportowych. Beata Fabisiak
Jak wykorzystać unikalne wydarzenia sportowe w procesie rebrandingu. Na przykładzie case’u „Rejs dookoła świata z Bank BPH”
Agnieszka Juszkis - Victoria Promotion
Rekreacyjno-wypoczynkowa przestrzeń meczu piłki nożnej
Janusz Klisiński - Wyższa Szkoła Menedżerska w Legnicy, Politechnika Częstochowska
Dobre pomysły! Dobre rozwiązania!
Grzegorz Kułaga
Strategia rozwoju polskiej piłki nożnej
Stefan Szymanski - Imperial College London, Tanaka Business School
Początki małej ligi baseballowej
Beata Kaszuba - Mała Liga Baseballowa, Biuro Regionu Europy Afryki i Bliskiego Wschodu
Dynamiczny rozwój nowych dyscyplin sportowych w Polsce na przykładzie beach soccera
Michał Sieczko - Polska Federacja Beach Soccera
III. Organizacyjne aspekty biznesu sportowego
Zasoby organizacji sportowych i źródła ich pozyskiwania w procesie rozwoju kultury fizycznej
Zygmunt Waśkowski - AE Poznań
Park wodny w Tarnowskich Górach jako miejsce organizacji zawodów sportowych w pływaniu. Analiza głównych problemów organizacyjnych
Wojciech Giergiel - Park Wodny w Tarnowskich Górach
Kompleksowe doskonalenie systemu zarządzania klubem piłkarskim na przykładzie WKP Lech Poznań
Robert Błaszczyk, Szymon Cyfert - IDS Scheer
Profesjonalny klub sportowy – podstawowa jednostka organizacyjna kultury fizycznej czy przedsiębiorstwo sportowe? Cele i zadania klubów w warunkach komercjalizacji sportu
Dariusz Kuczyński - AWFiS Gdańsk
Imprezy o charakterze masowym. Rozwój i skala zjawiska przestępczości działania służb porządkowych
nadkom. Tomasz Trawiński, kom. Maciej Nestoruk, st. asp. Tomasz Haremza
Klub sportowy w Polsce a kreowanie marki. O tym jak organizacja rynku klubów sportowych ogranicza możliwości rynkowe tych organizacji
Michał Szustak
IV. Finanse w biznesie sportowym
Rozwój angielskiej ligii piłkarskiej – PREMIER LEAGUE
Stefan Szymanski - Imperial College London, Tanaka Business School
Finanse polskiego pływania
Krzysztof Usielski – Polski Związek Pływacki
Koncepcja stworzenia warunków finansowych wspierających rozwój polskiego sportu
Wojciech Witkowski – „Groclin - Dyskobolia" S.S.A.
Ekonomiczne aspekty funkcjonowania klubów piłkarskich w Polsce
Małgorzata Perz - Akademia Ekonomiczna w Poznaniu
Warunki ekonomiczne dla marketingu sportowego w systemie podatkowym w Polsce
Wojciech Witkowski – „Groclin - Dyskobolia" S.S.A.
Sponsoring jako źródło dochodów klubów piłkarskich.
Małgorzata Perz - Akademia Ekonomiczna w Poznaniu
V. Materiały dodatkowe
Sport & Business Foundation
Sportfive
International Management Group
Historia Gatorade
Europejski Rok Edukacji poprzez Sport na przykładzie ogólnopolskiej kampaniii „Zachowaj Trzeźwy Umysł” 2004

Cena: 48,00 PLN

Do ceny zakupu należy doliczyć koszty przesyłki:
1 publikacja - 9,50+ 23%VAT= 11,67 PLN
2-3 publikacje - 11,00+ 23% VAT= 13,53 PLN
4-5 publikacji - 13,00+ 23% VAT= 15,99 PLN
6 publikacji - 18,00+ 23% VAT= 22,14 PLN
Jeżeli życzą sobie Państwo wysłanie publikacji przesyłką priorytetową, prosimy o informację przy zamówieniu - koszt przesyłki wzrośnie o 1,50+ 23%VAT=1,85 PLN. Książki zostaną wysłane w ciągu dwóch dni roboczych od daty otrzymania przelewu.
Warunki zakupu:
Zamówienia prosimy przesyłać na adres e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w treści e-maila podając:
imię, nazwisko, tytuł wybranej/-ych publikacji, telefon kontaktowy oraz dokładny adres do wysyłki.
Nr konta do przelewu za zakupione publikacje:
Credit Agricole Bank Polska
31 1940 1076 3002 0474 0000 0000

Wszelkie uwagi oraz zapytania proszę kierować pod adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.