Sport & Business
Stan: dostępny ✅
Cena
30,00 PLN brutto
Wysyłka
> ekonomiczna — 10,49 PLN + 23% VAT = 12,90 PLN
> priorytetowa — 11,99 PLN + 23% VAT = 14,75 PLN
Książki zostaną wysłane w ciągu dnia roboczego od daty otrzymania potwierdzenia przelewu.
Parametry
Stan: nowa
Autor: Henryk Mruk
Rok publikacji: 2005
Liczba stron: 386 stron
Okładka: miękka
Wymiary: 165x235 mm
ISBN: 83-923047-0-5
Spis treści
I. Wstęp
> Prof. dr hab. Henryk Mruk — Akademia Ekonomiczna w Poznaniu
> Piotr Matecki, Piotr Jardanowski — Sport & Business Foundation
> Uczestnicy o konferencji...
> Sport w nauczaniu Jana Pawła II — Piotr Matecki, Sport & Business Foundation
> Idea sportu a sportowy biznes – gdzie są granice? — Zenon Laskowik
II. Sportowy produkt rynkowy
> Igrzyska Olimpijskie jako produkt marketingowy — Artur Łobanowski, Dream Faktory
> Marketingowy cykl życia gwiazdy sportu — Maciej Ryszkowski, Wyższa Szkoła Edukacji w Sporcie
> Zajęcie wolnej pozycji jako opcja plasowania widowiska sportowego — Janusz Klisiński, Wyższa Szkoła Menedżerska w Legnicy, Politechnika Częstochowska
> Możliwości zastosowania analizy potencjału zawodników do prognozowania wyników spotkań na przykładzie wybranych dyscyplin sportowych — Beata Fabisiak
> Jak wykorzystać unikalne wydarzenia sportowe w procesie rebrandingu. Na przykładzie case’u „Rejs dookoła świata z Bank BPH” — Agnieszka Juszkis, Victoria Promotion
> Rekreacyjno-wypoczynkowa przestrzeń meczu piłki nożnej — Janusz Klisiński, Wyższa Szkoła Menedżerska w Legnicy, Politechnika Częstochowska
> Dobre pomysły! Dobre rozwiązania! — Grzegorz Kułaga
> Strategia rozwoju polskiej piłki nożnej — Stefan Szymański, Imperial College London, Tanaka Business School
> Początki małej ligi baseballowej — Beata Kaszuba, Mała Liga Baseballowa, Biuro Regionu Europy Afryki i Bliskiego Wschodu
> Dynamiczny rozwój nowych dyscyplin sportowych w Polsce na przykładzie beach soccera — Michał Sieczko, Polska Federacja Beach Soccera
III. Organizacyjne aspekty biznesu sportowego
> Zasoby organizacji sportowych i źródła ich pozyskiwania w procesie rozwoju kultury fizycznej — Zygmunt Waśkowski, AE Poznań
> Park wodny w Tarnowskich Górach jako miejsce organizacji zawodów sportowych w pływaniu. Analiza głównych problemów organizacyjnych — Wojciech Giergiel, Park Wodny w Tarnowskich Górach
> Kompleksowe doskonalenie systemu zarządzania klubem piłkarskim na przykładzie WKP Lech Poznań — Robert Błaszczyk, Szymon Cyfert, IDS Scheer
> Profesjonalny klub sportowy – podstawowa jednostka organizacyjna kultury fizycznej czy przedsiębiorstwo sportowe? Cele i zadania klubów w warunkach komercjalizacji sportu — Dariusz Kuczyński, AWFiS Gdańsk
> Imprezy o charakterze masowym. Rozwój i skala zjawiska przestępczości działania służb porządkowych — nadkom. Tomasz Trawiński, kom. Maciej Nestoruk, st. asp. Tomasz Haremza
> Klub sportowy w Polsce a kreowanie marki. O tym jak organizacja rynku klubów sportowych ogranicza możliwości rynkowe tych organizacji — Michał Szustak
IV. Finanse w biznesie sportowym
> Rozwój angielskiej ligii piłkarskiej – Premier League — Stefan Szymanski, Imperial College London, Tanaka Business School
> Finanse polskiego pływania — Krzysztof Usielski, Polski Związek Pływacki
> Koncepcja stworzenia warunków finansowych wspierających rozwój polskiego sportu — Wojciech Witkowski – „Groclin - Dyskobolia" S.S.A.
> Ekonomiczne aspekty funkcjonowania klubów piłkarskich w Polsce — Małgorzata Perz, Akademia Ekonomiczna w Poznaniu
> Warunki ekonomiczne dla marketingu sportowego w systemie podatkowym w Polsce — Wojciech Witkowski, „Groclin - Dyskobolia" S.S.A.
> Sponsoring jako źródło dochodów klubów piłkarskich — Małgorzata Perz, Akademia Ekonomiczna w Poznaniu
V. Materiały dodatkowe
> Sport & Business Foundation
> Sportfive
> International Management Group
> Historia Gatorade
> Europejski Rok Edukacji poprzez Sport na przykładzie ogólnopolskiej kampaniii „Zachowaj Trzeźwy Umysł” 2004
Warunki zakupu:
Zamówienia oraz wszelkie zapytania prosimy przesyłać na:
telefon — 511-076-475, adres e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript." style="color: #000000;">l
Istotne elementy: imię, nazwisko, tytuł wybranej/-ych publikacji, telefon kontaktowy, adres e-mail oraz dokładny adres do wysyłki.
Nr konta do przelewu za zakupione publikacje:
Credit Agricole Bank Polska
31 1940 1076 3002 0474 0000 0000
Wszelkie uwagi oraz zapytania proszę kierować pod adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript." style="color: #000000;">l.