Marketingowo o sporcie
Stan: dostępny ✅
Cena
30,00 PLN brutto
Wysyłka
> ekonomiczna — 10,49 PLN + 23% VAT = 12,90 PLN
> priorytetowa — 11,99 PLN + 23% VAT = 14,75 PLN
Książki zostaną wysłane w ciągu dnia roboczego od daty otrzymania potwierdzenia przelewu.
Parametry
Stan: nowa
Autor: Henryk Mruk
Rok publikacji: 2006
Liczba stron: 370 stron
Okładka: miękka
Wymiary: 165x235 mm
ISBN: 83-923047-5-6
Spis treści
I. Wstęp
> Prof. dr hab. Henryk Mruk — Akademia Ekonomiczna w Poznaniu
> Piotr Matecki, Piotr Jardanowski — Sport & Business Foundation
> Uczestnicy o konferencji...
> Debata o przyszłości polskiego sportu
> Zapis debaty, która odbyła się podczas konferencji z udziałem Artura Łobanowskiego, Jacka Wszoły, Bogusława Biszofa, Rolanda Sprünga, Zenona Laskowika, Janusza Zaorskiego
> „Kibic doskonały” — Andrzej Bobowski
II. Promocja przez sport
> Być w dobrych rękach — Sylwia Gruchała i inni
> Kreowanie wizerunku sportowca polityka w kampanii wyborczej, po zakończeniu kariery sportowej — Jausz Klisiński, Wyższa Szkoła Menedżerska w Legnicy, Politechnika Częstochowska
> Wywiad z Otylią Jędrzejczak i Pawłem Słomińskim.
> Wyprzedzić innych – promocja marki poprzez sport samochodowy — Michał Grabowski
> Jak prowadzić skuteczne działania sponsoringowe w przypadku braku sukcesów sportowych? — Wojciech Pysiewicz, Warszawska Grupa Inwestycyjna
> Sponsoring sportowy - forma promocji przedsiębiorstwa — Dorota Araźny, Uniwersytet Warszawski
> Skuteczność działań sponsoringowych towarzyszących Olimpiadzie Ateny 2004 — dr Adam Czarnecki, ARC Rynek i Opinia
> Badanie efektywności sponsoringu sportowego — Konrad Pudło, Monitor Wrocław
> Dlaczego nie sponsorować? — Michał Górzyński
III. Komunikacja i media w sporcie
> Media a sport — Janusz Zaorski
> Sieć komunikacyjna i medialność. Czynniki wpływające na obecność sponsorów w świadomości kibiców — Maria Stachurska, Sport + Markt AG
> Formy komunikacji działań sponsoringowych przedsiębiorstwa — Zygmunt Waśkowski, Błażej Stawiarski, AE Poznań
> Współpraca ze sponsorami i mediami na przykładzie Tour de Pologne — Czesław Lang, Lang Team
> Ile sportu, ile mediów? – recepta na sukces — Krzysztof Hołowczyc
> Koncepcja promocji dyscypliny na antenie telewizyjnej na przykładzie transmisji z turniejów snookera w Eurosport — Przemysław Kruk, Rafał Jewtuch, Eurosport Polska
> Projekt M2A Mission to Athens - studium przypadku — Michał Wierzbicki, Eurosport Polska
> Tenis po polsku — Jakub Kowalski, Michał Rachoń, Materiały Dobrze Sprasowane
IV. Sportowe przedsięwzięcie marketingowe
> Wprowadzenie do problematyki marketingu sportowego w żeglarstwie — Tomasz Chamera, Polski Związek Żeglarski, AWFiS Gdańsk
> Event marketing i sponsoring. Sportowe turnieje na polskich plażach — Anna Konieczna, Witold Lipiński, Sport Mega Marketing
> Rewitalizacja projektu sponsorskiego „Orlen Team” — Andrzej Kalitowicz, Hołowczyc Management
> Sport w strategii marketingowej PKO BP — Zbigniew Augustynowicz, PKO BP
> Plan marketingowy dla Lecha Poznań — Piotr Matecki, Sport & Business Foundation
> Marketing Sportowy w praktyce — Krzysztof Baran, KREISEL - Technika Budowlana Sp. z o.o.
> Koncept marketingowy Mistrzostw Świata w Narciarstwie Klasycznym Oberstdorf 2005 — Matthias Pietza, Wiceprezes i Dyrektor Zarządzający IMG Germany
V. Materiały dodatkowe
> Jakość usług w fitness klubach — Anna Nowińska, Politechnika Częstochowoska
> Jakość usług sportowo - rekreacyjnych — Agnieszka Widawska-Stanisz, Politechnika Częstochowoska
> Turystyka sportowa jako dyscyplina akademicka i składowa zarządzania sportem — Janusz Klisiński, Wyższa Szkoła Menedżerska w Legnicy, Politechnika Częstochowska
> Sport i Rekreacja jako Alternatywa Zachowań Antyspołecznych i Uzależnień — Mateusz Hędzelek, Agata Juskowiak, UAM Poznań
> Dewiacyjne zachowania kibiców sportowych jako zjawisko patologii społeczne — dr Piotr Potejko, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
> Wykorzystanie najnowszych rozwiązań technologicznych w treningu i procesie przygotowania zawodnika, Beata Fabisiak
Warunki zakupu:
Zamówienia oraz wszelkie zapytania prosimy przesyłać na:
telefon — 511-076-475, adres e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript." style="color: #000000;">l
Istotne elementy: imię, nazwisko, tytuł wybranej/-ych publikacji, telefon kontaktowy, adres e-mail oraz dokładny adres do wysyłki.
Nr konta do przelewu za zakupione publikacje:
Credit Agricole Bank Polska
31 1940 1076 3002 0474 0000 0000
Wszelkie uwagi oraz zapytania proszę kierować pod adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript." style="color: #000000;">l.