Spis Treści
I. Wstęp
Prof. dr hab. Henryk Mruk - Akademia Ekonomiczna w Poznaniu
Piotr Matecki, Piotr Jardanowski – Sport & Business Foundation
Uczestnicy o konferencji...
Debata o przyszłości polskiego sportu
Zapis debaty, która odbyła się podczas konferencji z udziałem
Artura Łobanowskiego, Jacka Wszoły, Bogusława Biszofa, Rolanda Sprünga, Zenona Laskowika, Janusza Zaorskiego
„Kibic doskonały”
Andrzej Bobowski
II. Promocja przez sport
Być w dobrych rękach.
Sylwia Gruchała i inni
Kreowanie wizerunku sportowca polityka w kampanii wyborczej, po zakończeniu kariery sportowej.
Jausz Klisiński - Wyższa Szkoła Menedżerska w Legnicy, Politechnika Częstochowska
Wywiad z Otylią Jędrzejczak i Pawłem Słomińskim.
Wyprzedzić innych – promocja marki poprzez sport samochodowy
Michał Grabowski
Jak prowadzić skuteczne działania sponsoringowe w przypadku braku sukcesów sportowych?
Wojciech Pysiewicz - Warszawska Grupa Inwestycyjna
Sponsoring sportowy - forma promocji przedsiębiorstwa
Dorota Araźny – Uniwersytet Warszawski
Skuteczność działań sponsoringowych towarzyszących Olimpiadzie Ateny 2004
dr Adam Czarnecki – ARC Rynek i Opinia
Badanie efektywności sponsoringu sportowego.
Konrad Pudło, Expert – Monitor Wrocław
Dlaczego nie sponsorować?
Michał Górzyński
III. Komunikacja i media w sporcie
Media a sport
Janusz Zaorski
Sieć komunikacyjna i medialność. Czynniki wpływające na obecność sponsorów w świadomości kibiców
Maria Stachurska - Sport + Markt AG
Formy komunikacji działań sponsoringowych przedsiębiorstwa.
Zygmunt Waśkowski, Błażej Stawiarski - AE Poznań
Współpraca ze sponsorami i mediami na przykładzie Tour de Pologne.
Czesław Lang – Lang Team
Ile sportu, ile mediów? – recepta na sukces
Krzysztof Hołowczyc
Koncepcja promocji dyscypliny na antenie telewizyjnej na przykładzie transmisji z turniejów snookera w Eurosport.
Przemysław Kruk, Rafał Jewtuch, Eurosport Polska
Projekt M2A- Mission to Athens - studium przypadku
Michał Wierzbicki - Eurosport Polska
Tenis po polsku
Jakub Kowalski, Michał Rachoń – Materiały Dobrze Sprasowane
IV. Sportowe przedsięwzięcie marketingowe
Wprowadzenie do problematyki marketingu sportowego w żeglarstwie
Tomasz Chamera – Polski Związek Żeglarski, AWFiS Gdańsk
Event marketing i sponsoring. Sportowe turnieje na polskich plażach
Anna Konieczna, Witold Lipiński – Sport Mega Marketing
Rewitalizacja projektu sponsorskiego „Orlen Team”
Andrzej Kalitowicz - Hołowczyc Management
Sport w strategii marketingowej PKO BP
Zbigniew Augustynowicz – PKO BP
Plan marketingowy dla Lech Poznań.
Piotr Matecki – Sport & Business Foundation
Marketing Sportowy w praktyce
Krzysztof Baran - KREISEL - Technika Budowlana Sp. z o.o.
Koncept marketingowy Mistrzostw Świata w Narciarstwie Klasycznym Oberstdorf 2005
Matthias Pietza - Wiceprezes i Dyrektor Zarządzający IMG Germany
V. Materiały dodatkowe
Jakość usług w fitness klubach
Anna Nowińska - Politechnika Częstochowoska
Jakość usług sportowo - rekreacyjnych
Agnieszka Widawska – Stanisz - Politechnika Częstochowoska
Turystyka sportowa jako dyscyplina akademicka i składowa zarządzania sportem
Janusz Klisiński - Wyższa Szkoła Menedżerska w Legnicy, Politechnika Częstochowska
Sport i Rekreacja jako Alternatywa Zachowań Antyspołecznych i Uzależnień
Mateusz Hędzelek, Agata Juskowiak – UAM Poznań
Dewiacyjne zachowania kibiców sportowych jako zjawisko patologii społecznej
dr Piotr Potejko – Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Wykorzystanie najnowszych rozwiązań technologicznych w treningu i procesie przygotowania zawodnika
Beata Fabisiak

Cena: 48,00 PLN

Do ceny zakupu należy doliczyć koszty przesyłki:
1 publikacja - 9,50+ 23%VAT= 11,67 PLN
2-3 publikacje - 11,00+ 23% VAT= 13,53 PLN
4-5 publikacji - 13,00+ 23% VAT= 15,99 PLN
6 publikacji - 18,00+ 23% VAT= 22,14 PLN
Jeżeli życzą sobie Państwo wysłanie publikacji przesyłką priorytetową, prosimy o informację przy zamówieniu - koszt przesyłki wzrośnie o 1,50+ 23%VAT=1,85 PLN. Książki zostaną wysłane w ciągu dwóch dni roboczych od daty otrzymania przelewu.
Warunki zakupu:
Zamówienia prosimy przesyłać na adres e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w treści e-maila podając:
imię, nazwisko, tytuł wybranej/-ych publikacji, telefon kontaktowy oraz dokładny adres do wysyłki.
Nr konta do przelewu za zakupione publikacje:
Credit Agricole Bank Polska
31 1940 1076 3002 0474 0000 0000

Wszelkie uwagi oraz zapytania proszę kierować pod adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.