Książka poświęcona jest znaczeniu marki w sporcie i składa się z dwóch części: pierwszej, o charakterze przede wszystkim teoretycznym i drugiej, przedstawiającej m.in. aktualne studia przypadku związane z biznesem sportowym. Wśród poruszanych problemów odnaleźć można kwestie dotyczące rynku sportowego, pozycjonowania i wizerunku marki, a także zarządzania klubami sportowymi.
Nad wartością merytoryczną publikacji czuwali Prof. Dr hab. Henryk Mruk i Dr Marcin Chłodnicki z Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Wśród redaktorów znaleźli się również Dr Krzysztof Gołata, Dr Piotr Kwiatek, Dr Jacek Masiota, Dr Robert Śliwowski, Konrad Klecha, Krzysztof Kropielnicki oraz Piotr Matecki.

SPIS TREŚCI
Przedmowa
Prof. dr hab. Henryk Mruk
I. Teoretyczne oraz praktyczne aspekty kreowania marki w sporcie
Rynek sportowy a marka
Krzysztof Kropielnicki
Pozycjonowanie marki w sporcie
prof. dr hab. Henryk Mruk
Kształtowanie wizerunku marki sportowej
dr Marcin Chłodnicki
Segmentacja i podział rynku medialnego a budowa marki sportowej
dr Krzysztof Gołata
Programy lojalnościowe a wartość marki klubu sportowego
dr Piotr Kwiatek, Piotr Matecki
Ochrona marki sportowej
dr Jacek Masiota, Konrad Klecha
Marki sportowe w obliczu globalizacji
dr Robert Śliwowski, Krzysztof Kropielnicki
II. Materiały dodatkowe
Kreowanie marki od a do z. Jak przyciągnąć kibiców i sponsorów?
Arkadiusz Żmudziński
Kreowanie marki sportowej w mediach
Michał Kober
Nowoczesna komunikacja z kibicem – podstawa budowy marki
Stanisław Pogorzelski
Ko-marketing sportowy jako sposób kreowania marki poprzez sport
Wojciech Franczak
Kreowanie marki obiektu sportowego
Wojciech Franczak
Działania promocyjne organizacji sportowych operujących w sektorze usług sportowo-rekreacyjnych. Case study: windsurfing
Bartłomiej Chełmecki, Monika Piątkowska
Marka jako podstawa sukcesu FC Bayern München AG
Artur Grabowski
"Nowy" Puchar Ekstraklasy – narzędzie promocji rozgrywek ligowych oraz klubów
Marcin Dzedzej
Komunikacja marketingowa podczas zawodów jeździeckich
dr Szymon Tarant
Kreowanie wizerunku sportowca jako członka związku zawodowego w sportach walki
Wojciech Giergiel
Wizerunek tenisa ziemnego kobiet na łamach Przeglądu Sportowego w latach 1999–2006 a kreowanie marki w sporcie
Grażyna Rzepka
Nowoczesne technologie IT. w organizacjach sportowych - przyszłość czy teraźniejszość?

Cena: 48,00 PLN

Do ceny zakupu należy doliczyć koszty przesyłki:
1 publikacja - 9,50+ 23%VAT= 11,67 PLN
2-3 publikacje - 11,00+ 23% VAT= 13,53 PLN
4-5 publikacji - 13,00+ 23% VAT= 15,99 PLN
6 publikacji - 18,00+ 23% VAT= 22,14 PLN
Jeżeli życzą sobie Państwo wysłanie publikacji przesyłką priorytetową, prosimy o informację przy zamówieniu - koszt przesyłki wzrośnie o 1,50+ 23%VAT=1,85 PLN. Książki zostaną wysłane w ciągu dwóch dni roboczych od daty otrzymania przelewu.
Warunki zakupu:
Zamówienia prosimy przesyłać na adres e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w treści e-maila podając:
imię, nazwisko, tytuł wybranej/-ych publikacji, telefon kontaktowy oraz dokładny adres do wysyłki.
Nr konta do przelewu za zakupione publikacje:
Credit Agricole Bank Polska
31 1940 1076 3002 0474 0000 0000

Wszelkie uwagi oraz zapytania proszę kierować pod adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

OPEN