Po dwóch latach przygotowań, najnowsza publikacja - PR w Sporcie, doczekała się wydania. Książka jest owocem pracy zespołu ekspertów pod przewodnictwem dra hab. Piotra Godlewskiego (Uniwersytet Zielonogórski), dra Jacka Trębeckiego oraz dra Waldemara Rydzaka (Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu). Premiera publikacji nastąpiła podczas IX Dni Marketingu Sportowego.
"Public relations w sporcie" w kompleksowy sposób podejmuje tematykę wizerunku zawodników, klubów sportowych i sponsorów sportu. W 11 rozdziałach sportowy PR rozłożony został na czynniki pierwsze – od analizy miejsca public relations w marketingu sportowym po ocenę perspektyw sportowego public relations w kontekście rozwoju internetu i nowych technologii.
Wśród autorów publikacji znajduje się m.in. dr Dariusz Tworzydło, Prezes Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, a swoją opinią na temat roli wizerunku w sporcie podzielą się znamienici eksperci zagraniczni: dr Stephen Hardy z amerykańskiego Wichigan University oraz Joe Favorito, były wiceprezes ds. komunikacji New York Knicks, słynnego zespołu z koszykarskiej ligi NBA.

Spis treści:
1. Marketing sportowy a PR
Stanisław Pogorzelski
2. Relacje z mediami w marketingu sportowym
dr Jacek Trębecki
3. Narzędzia komunikowania z mediami
Piotr Broniatowski
4. Relacje z mediami elektronicznymi
Paulina Popek
5. Personal PR, czyli kreowanie wizerunku sportowca
dr Anna Adamus-Matuszyńska
6. Zarządzanie informacją w sytuacji kryzysowej
dr Waldemar Rydzak
7. CSR w sporcie
Krzysztof Kropielnicki
8. Sport w kształtowaniu wizerunku przedsiębiorstwa
Arkadiusz Żmudziński
9. Sport w kształtowaniu wizerunku miast
Piotr Matecki
10. Badanie efektów działań PR w sporcie
dr Dariusz Tworzydło
11. Internet public relations w sporcie
dr Monika Kaczmarek-Śliwińska
Materiały dodatkowe
12. CSR w niemieckich przedsiębiorstwach sportowych
Artur Grabowski
13. Imprezy jeździeckie w Polsce jako forma komunikacji w Public Relations
dr Szymon Tarant
14. Promocja żeglarstwa jako narzędzia promocyjnego Gdyni
Mikołaj Lipiński
15. Zarządzanie sytuacjami kryzysowymi w klubie piłkarskim
Kinga Szkutnik
16. Biegi z historią w tle - wartość dodana imprez sportowych
Mariusz Kulikowski
17. Sportowa organizacja non-profit a komunikowanie wartości
Grażyna Rzepka

Cena: 48,00 PLN

Do ceny zakupu należy doliczyć koszty przesyłki:
1 publikacja - 9,50+ 23%VAT= 11,67 PLN
2-3 publikacje - 11,00+ 23% VAT= 13,53 PLN
4-5 publikacji - 13,00+ 23% VAT= 15,99 PLN
6 publikacji - 18,00+ 23% VAT= 22,14 PLN
Jeżeli życzą sobie Państwo wysłanie publikacji przesyłką priorytetową, prosimy o informację przy zamówieniu - koszt przesyłki wzrośnie o 1,50+ 23%VAT=1,85 PLN. Książki zostaną wysłane w ciągu dwóch dni roboczych od daty otrzymania przelewu.
Warunki zakupu:
Zamówienia prosimy przesyłać na adres e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w treści e-maila podając:
imię, nazwisko, tytuł wybranej/-ych publikacji, telefon kontaktowy oraz dokładny adres do wysyłki.
Nr konta do przelewu za zakupione publikacje:
Credit Agricole Bank Polska
31 1940 1076 3002 0474 0000 0000

Wszelkie uwagi oraz zapytania proszę kierować pod adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

OPEN