Sub Categories

Forum Sportu i Biznesu SPORTBIZ
Forum Sportu i Biznesu SPORTBIZ






















Jesteśmy pomysłodawcami i organizatorami Forum Sportu i Biznesu SPORTBIZ, kluczowego wydarzenia integrującego branżę sportową ze światem biznesu, które w marcu 2017 roku odbyło się na PGE Narodowym. W ciągu dwóch dni blisko 500 przedstawicieli świata sportu wzięło udział w konferencji, warsztatach, Sports StartUp Project, Gali Sportu i Biznesu oraz targach SPORTBIZ EXPO.
Forum SPORTBIZ w liczbach:
- 400 uczestników
- 80 wystawców SPORTBIZ EXPO
- 25 ekspertów z kraju i zagranicy
- Blisko 30 godzin prelekcji i warsztatów
- 5 bloków tematycznych
- 13 kategorii Nagród Biznesu Sportowego

SPORTBIZ EXPO
SPORTBIZ EXPO






















Jesteśmy organizatorem targów SPORTBIZ EXPO, które są jednym z elementów Forum Sportu i Biznesu SPORTBIZ. Są to pierwsze w Polsce targi integrujące całą branżę sportową, które dają możliwość zaprezentowania swojej oferty przed kluczowymi sponsorami, najważniejszymi organizacjami i klubami sportowymi.
SPORTBIZ EXPO to również okazja do nawiązania bezpośredniej relacji z innymi przedstawicielami świata sportu, a także szereg atrakcji dla zwiedzających w Strefie Aktywności. W SPORTBIZ EXPO udział wzięło blisko 80 firm, które podzielone zostały na 3 strefy tematyczne.

Nagrody Biznesu Sportowego
Nagrody Biznesu Sportowego






Jesteśmy twórcą koncepcji Nagród Biznesu Sportowego, najbardziej prestiżowego wyróżnienia w branży biznesu sportowego. Nagrody honorują osoby i instytucje, które poprzez swoją działalność mają bezpośredni wkład w rozwój polskiego sportu, są wręczane podczas uroczystej Gali Sportu i Biznesu. O zwycięzcach Nagród decyduje Kapituła Statuetek, w której zasiadają eksperci i specjaliści marketingu sportowego. Nad przebiegiem konkursu czuwa profesjonalny Audytor. W gronie zdobywców wyjątkowej Statuetki DEMES w minionych latach znaleźli się między innymi Robert Lewandowski, Totalizator Sportowy, PZPN czy T-Mobile.

KIA Champ Into Arena 2018
KIA Champ Into Arena 2018






Nazwa projektu: KIA Champ Into Arena 2018
Klient: Endorfina Events
Termin: Maj 2018
Zakres współpracy:
Na zlecenie jednej z największych agencji eventowych realizowaliśmy promocyjny turniej piłkarski, związany z Mistrzostwami Świata w Rosji 2018. W ramach współpracy odpowiadaliśmy za:
- przygotowanie i wygrodzenie 4 boisk piłkarskich o wymiarach 22x16m,
- realizację brandingu,
- zapewnienie dodatkowych atrakcji piłkarskich.

Oficjalna Strefa Kibica w Poznaniu
Oficjalna Strefa Kibica w Poznaniu






Nazwa projektu: Strefa Kibica w Poznaniu podczas Mistrzostw Świata – Rosja 2018
Klient: Międzynarodowe Targi Poznańskie i Miasto Poznań
Termin: Czerwiec-lipiec 2018
Zakres współpracy:
W ramach projektu odpowiadaliśmy za organizację oficjalnej Strefy Kibica podczas Mistrzostw Świata w Rosji dla mieszkańców Poznania. Naszym zadaniem było:
- przygotowanie piłkarskiego boiska mobilnego o wymiarach 40x20m,
- realizacja brandingu,
- prowadzenie zajęć sportowych z animatorami i trenerami piłki nożnej.

Oficjalna Strefa Kibica w Warszawie
Oficjalna Strefa Kibica w Warszawie






Nazwa projektu: Strefa Kibica w Warszawie podczas Mistrzostw Świata – Rosja 2018
Klient: Dzielnicowy Ośrodek Sportu i Rekreacji Praga Północ i Miasto Warszawa
Termin: Czerwiec-lipiec 2018
Zakres współpracy:
We współpracy Urzędem Miasta Warszawa realizowaliśmy oficjalną Strefę Kibica w dzielnicy Praga-Północ. W ramach projektu odpowiadaliśmy za:
- wynajem dwóch boisk mobilnych o wymiarach 42x21 m,
- realizację brandingu,
- organizację zajęć z animatorami i trenerami piłki nożnej,
- zapewnienie dodatkowych atrakcji piłkarskich – bramka celnościowa, pomiar siły strzału.

Analiza efektywności sponsoringu
Analiza efektywności sponsoringu

Nazwa projektu: Analiza efektywności sponsoringu
Klient: Totalizator Sportowy
Termin: kwiecień 2018, kwiecień 2019
Zakres współpracy:
Na zlecenie kluczowego sponsora polskiego sportu zrealizowaliśmy analizę efektywności działań sponsoringowych w ramach współpracy z Polskim Komitetem Olimpijskim. W ramach projektu odpowiadaliśmy za:
- analizę świadczeń mediowych,
- wycenę wartości ekwiwalentu reklamowego,
- określenie zwrotu z inwestycji dla sponsora.

Akademia Piłkarska Reissa
Akademia Piłkarska Reissa






SportWin odpowiadał za przygotowanie kompleksowej strategii rozwoju Akademii Piłkarskiej Reissa, jednej z największych szkółek piłkarskich w centralnej Europie. Akademia Piłkarska Reissa to klub sportowy, który nie prowadzi selekcji – wszystkie dzieci marzące o piłkarskiej karierze mogą spróbować swoich sił w jednej z największych szkółek piłkarskich w Europie Środkowo-Wschodniej. Klub, pod egidą którego gra obecnie 5960 zawodników, jako jedyny organizuje rozgrywki we wszystkich kategoriach wiekowych – Wielkopolsko-Lubuskie Ligi Piłkarskie. Ponadto, drużyny Akademii biorą udział w ligach Wielkopolskiego Związku Piłki Nożnej. W treningach może wziąć udział każde dziecko, które ukończyło 4. rok życia. To, co wyróżnia Akademię spośród innych klubów piłkarskich, to przede wszystkim własna metodologia szkolenia, oparta na zagranicznych wzorcach. Wszystko po to, by zapewnić profesjonalny rozwój piłkarski.

Gorzów Wlkp. - Strategia Rozwoju Sportu i Turystyki
Gorzów Wlkp. - Strategia Rozwoju Sportu i Turystyki

Na zlecenie Urzędu Miasta Gorzowa Wlkp. opracowaliśmy Strategię Rozwoju Sportu i Turystyki do roku 2026. Na potrzeby projektu przeprowadzone zostały badania wśród mieszkańców Gorzowa Wlkp. i szczegółowa analiza rynku sportowego, które były kluczowe do formułowania strategii. Strategia została oparta na 5 priorytetach, które określają poszczególne obszary, które strategia reguluje. Dodatkowo, w celu optymalizowania finansowania sportu ze środków publicznych wprowadzone zostały Kluczowe Dyscypliny Sportu. Decyzją radnych Gorzowa Wlkp. strategia została uchwalona jako wiążący dokument dla rozwoju sportu w mieście.

Analiza aktywności sponsorskiej
Analiza aktywności sponsorskiej

Naszym zadaniem było opracowanie kompleksowego raportu pod kątem aktywności sponsorskiej firm z sektora energetycznego z Polski i Europy oraz przeprowadzenie analizy porównawczej największych firm z branży. Zarekomendowaliśmy dalsze działania dla klienta, zbadaliśmy sponsoring europejskich firm bazując na danych pozyskanych przy współpracy z European Sponsorship Association oraz cenionymi europejskimi ekspertami. Wyznaczyliśmy trendy i wyzwania, jakie pojawią się przed firmami zainteresowanymi sponsoringiem w sektorze energetycznym.

Strategia rozwoju klubu
Strategia rozwoju klubu

Nazwa projektu: Strategia rozwoju klubu
Klient: KS Prądniczanka Kraków
Termin: grudzień 2018 – kwiecień 2019
Zakres współpracy:
Zrealizowaliśmy wieloletnią strategię rozwoju dla wielosekcyjnego klubu Prądcznianka Kraków. W oparciu o szczegółową analizę i warsztat strategiczny odpowiadaliśmy za:
- opracowanie misji, wizji i wartości organizacji,
- określenie celów strategicznych,
- przygotowanie działań natychmiastowych,
- stworzenie planu podniesienia rentowności klubu.

Zarządzanie kryzysowe - szkolenie dedykowane
Zarządzanie kryzysowe - szkolenie dedykowane

Nazwa projektu: Dedykowane szkolenie „Zarządzanie kryzysowe w sporcie”
Klient: Kompania Piwowarska
Termin: kwiecień 2019
Zakres współpracy:
W ramach współpracy z jednym z liderów branży browarniczej, a przy tym czołowym sponsorem sportu w Polsce, zrealizowaliśmy praktyczny warsztat o tematyce związanej z kryzysami w sporcie.

VWP Run 2016
VWP Run 2016







Na zlecenie firmy Volskwagen Poznań Fabryka Samochodów Użytkowych mieliśmy okazję ponownie organizować wydarzenie integrujące pracowników VW Poznań poprzez sport. W 2016 roku był to zupełnie nowy event pod nazwą VWP Run 2016. VWP Run 2016 to przede wszystkim impreza biegowa, ale także pinknin rodzinny i szereg atrakcji dla pracowników i ich rodzin. W biegu wystartowało ponad 800 osób, a przez cały dzień trwania wydarzenia na terenie fabryki w Antoninku pojawiło się ponad 4000 osób. Wśród wszystkich uczestników VWP Run 2016 została rozlosowana wyjątkowa nagroda - roczne uderzenie najnowszego samochodu VW Caddy 4. SportWin odpowiadał za opracowanie kompleksowej koncepcji wydarzenia, logistykę oraz koordynację całego eventu.

Puchar Piłki Nożnej VWP
Puchar Piłki Nożnej VWP







Z naszych usług regularnie korzysta firma Volkswagen, która powierzyła nam organizację Pucharu Piłki Nożnej Volkswagen Poznań 2012 i 2014.
Głównym celem projektu prowadzonego dla fabryki samochodów użytkowych Volkswagen w Poznaniu była aktywizacja pracowników oraz popularyzacja zdrowego i aktywnego trybu życia. Kluczowym narzędziem służącym do realizacji wyznaczonych celów była organizacja turnieju piłkarskiego o Puchar Piłki Nożnej Volkswagen Poznań. Odpowiadaliśmy za opracowanie całej koncepcji wydarzenia, scenariusza i sportowych atrakcji dla wszystkich uczestników. Przygotowaliśmy również nowoczesny i funkcjonalny serwis internetowy, za pomocą którego pracownicy firmy Volkswagen Poznań mogli zgłosić drużyny do rozgrywek piłkarskich.

Bieg po Caddy 2014
Bieg po Caddy 2014








1 czerwca 2014 roku na terenie fabryki Volkswagena w Antoninku odbyła się 5. jubileuszowa edycja Biegu po Caddy. To coroczne wydarzenie przyciągnęło rekordową liczbę 555 pracowników Volkswagen Poznań, którzy zmierzyli się z trasą biegową wokół fabryki. Uczestnicy biegu mieli do wyboru dwie długości tras, 5 i 10 kilometrów. Uczestnicy Biegu po Caddy wzięli udział w losowaniu, którego główną nagrodą było roczne użyczenie nowego samochodu Volkswagen Caddy.
Sportwin podczas Biegu po Caddy 2014 odpowiadał za opracowanie koncepcji atrakcji towarzyszących Biegowi, między innymi związanymi z Dniem Dziecka, a także logistykę i koordynację podczas samego wydarzenia.